Certifikát ČSN EN ISO 9001:2016
Principy politiky kvality
A. Zaměření na zákazníka
- Poznávání a analyzování současných i budoucích potřeb našich zákazníků
- Plnění požadavků a očekávání našich zákazníků
- Měření spokojenosti zákazníků a vyvozování dalších aktivit na základě výsledků těchto měření
B. Vedení zaměstnanců
- Zajištění vysoké odbornosti, tj. hledání cest, jak dělat práci kvalifikovaněji
- Vytváření stavu spoluodpovědnosti – pozitivnímu spolupachatelství za společnou věc
- Schopnost a zájem se domluvit, slušně, jasně a srozumitelně
- Schopnost pružně reagovat na všechny situace
- Loajalita – táhnutí za jeden provaz
- Inovativnost – stálé hledání přidané hodnoty
- Serióznost – držíme slovo
- Vzdělávání, trénování a vedení pracovníků k jejich odpovědnosti za výkon
- Přátelské jednání – snaha pochopit a vyjít vstříc a současně přísnost na dodržování dohodnutých podmínek
C. Procesní přístup
- Definování procesů a vnímání činností v organizaci jako vzájemně na sebe působících procesů
- Stanovení jasných zodpovědností a pravomocí za řízení procesů
- Plánování a zajišťování dostupnosti zdrojů potřebných pro realizaci procesů
D. Přístup k rozhodování zakládající se na faktech
- Analýza údajů pomocí platných metod a uplatňování týmové práce pro řešení problematiky kvality