Politika kvality

Principy politiky jakosti

A. Zaměření na zákazníka

  • Poznávání a analyzování současných i budoucích potřeb našich zákazníků
  • Plnění požadavků a očekávání našich zákazníků
  • Měření spokojenosti zákazníků a vyvozování dalších aktivit na základě výsledků těchto měření

B. Vedení zaměstnanců

  • Zajištění vysoké odbornosti, tj. hledání cest, jak dělat práci kvalifikovaněji
  • Vytváření stavu spoluodpovědnosti – pozitivnímu spolupachatelství za společnou věc
  • Schopnost a zájem se domluvit, slušně, jasně a srozumitelně
  • Schopnost pružně reagovat na všechny situace
  • Loajalita – táhnutí za jeden provaz
  • Inovativnost – stálé hledání přidané hodnoty
  • Serióznost – držíme slovo
  • Vzdělávání, trénování a vedení pracovníků k jejich odpovědnosti za výkon
  • Přátelské jednání – snaha pochopit a vyjít vstříc a současně přísnost na dodržování dohodnutých podmínek

C. Procesní přístup

  • Definování procesů a vnímání činností v organizaci jako vzájemně na sebe působících procesů
  • Stanovení jasných zodpovědností a pravomocí za řízení procesů
  • Plánování a zajišťování dostupnosti zdrojů potřebných pro realizaci procesů

D. Přístup k rozhodování zakládající se na faktech

  • Analýza údajů pomocí platných metod a uplatňování týmové práce pro řešení problematiky kvality

Zajištění politiky kvality společnosti ZJP, s.r.o.

K zajištění Politiky kvality se vedení společnosti ZJP, s.r.o. zavazuje:

  • Udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat systémy managementu kvality v souladu s požadavky normy řady ISO 9000
  • Pravidelně každý rok vyhlašovat na její podporu Cíle a provádět jejich pravidelné přezkoumávání cílů a Managementu jakosti
  • Vytvářet a poskytovat dostatečné zdroje pro realizaci Politiky kvality, Cílů kvality, včetně strategických cílů daných podnikatelským záměrem
  • Sdělovat uvnitř naší společnosti důležitost plnění požadavků zákazníka
  • Dodávat zákazníkovi zboží a služby v nejvyšší možné kvalitě
  • Poskytovat zaměstnancům a zákazníkům prověřené informace o problematice systému managementu
  • Systematicky provádět údržbu výrobního zařízení pro dosažení shody s požadavky na produkt
  • Motivovat a systematicky zvyšovat odborné znalosti a kompetenci zaměstnanců